Josefine Georgsson

Alla inlägg den 26 april 2012

Av Josefine Georgsson - 26 april 2012 21:31

Funderar på om jag har sammandragningar / förvärkar .. har en värk äver hela magen i alla fall.

Gör inte speciellt ont, men är lite obehagligt.. lite kramp aktigt eller hur man ska förklara det.

Annars har min dag vart bra, inte kräkts något i alla fall och ingen halsbränna! (SKÖNT)

Har dock ont i ryggen och känner mig väldigt uppblåst!

Jag lägger nu även märket till att det börjar bli mycket svårare att ta sig fram och komma upp när man suttit ner.. speciellt från sängen är svårast!

Men det hör till och det lär inte bli lättare heller, haha! 


Lill prinsen i magen har inte vart jätte aktiv idag, man känner av han lite då och då, från och till vill säga.

han kanske är trött idag? 

Annars brukar det vara fullt ös hela dagarna, inte en lugn stund..

Men han lär väl börja stöka i magen lagom tills jag ska sova, så jag inte får sova :) he he he



Dåligt med bild-uppdatering nu, sladden är borta för tillfället till min telefon.. så får bli bilder när jag orkat leta upp den :)






Presentation


Josefine heter jag och är 19 år gammal.
Väntar en son tillsammans med min sambo Stefan, och bor ca.3 mil utanför staden Borås.
På denna blogg tänkte jag skriva om min tid under graviditeten, och även lägga upp bilder.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards