Josefine Georgsson

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Josefine Georgsson - 15 april 2012 21:49

Idag gick jag in i vecka 24 ! :)

Känns riktigt bra vill jag säga.. 

Idag har den lille pojken i magen lekt vilde, hela magen hoppar och studsar.

Sambon, blivande pappa, tyckte det va riktigt skojsigt att titta på när magen flög och for runt :) Han tycker det är helt otroligt att det finns en sån liten vilde där i ! 

Jag nu för tiden tycker det är roligare att titta på magen än att känna på den, ser så himla kul ut när han sparkar och magen studsar tll.. ååh.. längtar efter dig <3



Idag har jag i alla fall vart ute på promenad i 1 ½ timma, sambon och kompisen sprang ( hjälpte till att få tag i en hund som rymt), så då gick jag och kompisens dotter på snart två år en rejäl promenad, lyxigt att vara så liten och få åka vagn istället ;) haha.



 



                                      KÄRLEK                                                          



Presentation


Josefine heter jag och är 19 år gammal.
Väntar en son tillsammans med min sambo Stefan, och bor ca.3 mil utanför staden Borås.
På denna blogg tänkte jag skriva om min tid under graviditeten, och även lägga upp bilder.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards