Josefine Georgsson

Alla inlägg den 17 april 2012

Av Josefine Georgsson - 17 april 2012 19:42

.. otroligt mycket!

Längtan är obeskrivlig, tills den dagen du ligger i våran famn.


Saknar dig fastän att jag inte ännu vet vem du är, jag saknar dig fast än att jag inte har träffat dig än, jag saknar dg för att jag redan älskar dig.

Jag älskar dig för att du kommer bli världens finaste, vackraste och världens bästa och underbaraste son.


Jag hoppas du har det så bra inne i mammas mage, bara av att veta och att känna dig där i gör oss så lyckliga.

Din pappa ler varje gång han tittar på magen och känner på magen!

Vi ler tillsammans, för att vi vet att våran kärlek har gjort så att du finns i min magen just nu.


Önskar att vi kunde ses redan nu, men vill att du stannar i min mage ett tag till! <3

Älskade bebis, du är efterlängtad! 


 

Av Josefine Georgsson - 17 april 2012 11:59


Tänkte ge mig på det där med att tipsa.. Försöka i alla fall !


Redan tidigit i min graviditet var internet min bästa vän, att läsa olika bloggar osv från andra människor som var gravida i samma vecka.. blev nästan desperat utav det.

När jag läste på en del sidor så tipsade dom om gratis boxar , jag blev väldigt nyfiken och klickade in på sådana länkar där man kunde få baby boxar m.m GRATIS !

Detta är något jag vill tipsa om, väldigt kul och smart !

Gör dessutom så att man bara ännumer förstår att man verkligen ska ha ett barn! :)






Baby to be boxen - innehåll
Denna gravidbox var riktigt rolig att öppna!

och innehåller bland annat två coola AVENT glow in the dark-nappar från Philips.

Dessa har jag tittat på förut och tycker att de verkar hur smarta som helst.  Paketet innehåller också det nya Pappa Magazine, småflaskor med baby hud och hygienartiklar från SebaMed, En liten badleksak till bebisen (om inte katterna snor den först) och 2 paket V6 tuggummi.

  



     



Gratispaketet beställs på babytobe.se och kan sedan hämtas ut på något av apoteksgruppens apotek.





Det bästa gravidpaketet var dock det från GoBoken!

Detta gratispaket innehöll jättefina produkter, bland annat böcker, en cd skiva med musik, ett ursött mjukt hänge till vagnen och lite annat smått och gott.


     

Boken om dig är verkligen hur fin som helst!

verkligen ett KANON paket som jag verkligen uppskattade!

Så klicka hem det du också!

 www.goboken.se




Här finns en hel sida för er där ni kan kika och läsa själv vilka boxar m.m ni vill ha http://www.minbebis.com/gravidpaket.html

 




Presentation


Josefine heter jag och är 19 år gammal.
Väntar en son tillsammans med min sambo Stefan, och bor ca.3 mil utanför staden Borås.
På denna blogg tänkte jag skriva om min tid under graviditeten, och även lägga upp bilder.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards