Josefine Georgsson

Alla inlägg den 16 april 2012

Av Josefine Georgsson - 16 april 2012 20:02

Idag är ingen bra dag, är jätte förkyld.

Har vart det i ca 3 dagar.. men hostan, näsan och febern vill inte ge med sig!

Jobbigast är det på nätterna!

Ena stunden vaknar jag för att jag måste kissa, somnar om, vaknar sen istället av att jag hostar som en dåre, osv osv.

Så har mina 3 senaste nätter sett ut! .. inte kul alls vill säga..




Skönt är det i alla fall att lill killen i magen stökar och brötar som vanligt!

Det är nog bara hans blivande mamma som är lite klen.. :)

Duschade i alla fall innan, LÄÄÄÄNGE!

har ont i min rygg/svanken, så va skönt att bara stå där och spola varmt vatten och skämma bort sig lite :)


En sak funderar jag fortfarande mycket över, och som jag är lite "orolig" över..

Jag stel-opererade min rygg (ländryggen) December 2009, och funderar väldigt mycket på hur det kommer bli senare under graviditeten ? 

Kommer jag få mer problem än vad jag redan har? hur kommer det att bli? och jaa, allmänt hur det kommer gå för mig och min rygg.. ?

Någon som också är stel-opererad? som i så fall kan berätta om hur du hade det under din graviditet? 

skriv gärna ett meddelande eller lägg en kommentar i så fall, så du kan berätta om det! :)






DAGENS BILD




 

Presentation


Josefine heter jag och är 19 år gammal.
Väntar en son tillsammans med min sambo Stefan, och bor ca.3 mil utanför staden Borås.
På denna blogg tänkte jag skriva om min tid under graviditeten, och även lägga upp bilder.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards