Josefine Georgsson

Direktlänk till inlägg 17 april 2012

Vi längtar efter dig...

Av Josefine Georgsson - 17 april 2012 19:42

.. otroligt mycket!

Längtan är obeskrivlig, tills den dagen du ligger i våran famn.


Saknar dig fastän att jag inte ännu vet vem du är, jag saknar dig fast än att jag inte har träffat dig än, jag saknar dg för att jag redan älskar dig.

Jag älskar dig för att du kommer bli världens finaste, vackraste och världens bästa och underbaraste son.


Jag hoppas du har det så bra inne i mammas mage, bara av att veta och att känna dig där i gör oss så lyckliga.

Din pappa ler varje gång han tittar på magen och känner på magen!

Vi ler tillsammans, för att vi vet att våran kärlek har gjort så att du finns i min magen just nu.


Önskar att vi kunde ses redan nu, men vill att du stannar i min mage ett tag till! <3

Älskade bebis, du är efterlängtad! 


 

 
 
Emelie

Emelie

17 april 2012 20:21

De e supermysigt att känna den lilla inne i sig :)
Vänta mitt första som kommer i slutet av juli :)
lycka till med allt

http://emelieemanuelsson.bloggplatsen.se

Josefine Georgsson

18 april 2012 13:26

Ja det är det verkligen! :)
Okej, inte så långt ifrån varandra i veckor då :)
Önskar dig all lycka ! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Georgsson - 26 april 2012 21:31

Funderar på om jag har sammandragningar / förvärkar .. har en värk äver hela magen i alla fall. Gör inte speciellt ont, men är lite obehagligt.. lite kramp aktigt eller hur man ska förklara det. Annars har min dag vart bra, inte kräkts något i al...

Av Josefine Georgsson - 24 april 2012 19:52

    Idag va jag på MVC 08.30 för min första mätning. Gick väldigt bra! Först tog hon blodtryck och nål i armen.. Alla värdena va bra! :) Har även gått upp till 58.5 kg nu, och vägde 56.6 när jag skrev in mig.. så har alltså gått upp dryga 2...

Av Josefine Georgsson - 23 april 2012 16:48


..... HAR ÅKT PÅ HALSBRÄNNA !!!       För första gången i mitt liv har jag åkt på halsbränna! Jag som alltid önskat, speciellt nu under graviditeten att slippa det..  Inte kul alls om jag får säga det själv, gör "ont" på något sätt och är...

Av Josefine Georgsson - 22 april 2012 11:06


    Hej och Välkommen vecka 25      Idag kliver jag in i vecka 25, ( 24+0 )  Startat min dag med en.. eller ja.. TVÅ skålar filmjölk + cornflakes med socker ovanpå. Helt okej frukost för mig.   Inte sovit nå speciellt vidare idag/na...

Av Josefine Georgsson - 21 april 2012 19:31

... - Vi kommer bli 5 st i vår familj                   Min sambo, blivande pappa, Stefan Forslund                                           Grålle, han är en Grå Jako papegoja! ...

Presentation


Josefine heter jag och är 19 år gammal.
Väntar en son tillsammans med min sambo Stefan, och bor ca.3 mil utanför staden Borås.
På denna blogg tänkte jag skriva om min tid under graviditeten, och även lägga upp bilder.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards