Josefine Georgsson

Direktlänk till inlägg 23 april 2012

HAR ÅKTE PÅ.....

Av Josefine Georgsson - 23 april 2012 16:48

..... HAR ÅKT PÅ HALSBRÄNNA !!!




För första gången i mitt liv har jag åkt på halsbränna!

Jag som alltid önskat, speciellt nu under graviditeten att slippa det.. 

Inte kul alls om jag får säga det själv, gör "ont" på något sätt och är obehagligt.





Idag har inte vart en bra dag vill säga!

Spydde nån timma efter jag vaknade.

När jag sedan fått i mig middag måste jag gå och spy upp allt igen.

och sen kom den arma halsbrännan..

Låter det som en bra dag eller ? hm... :/

Sen som + på moset har jag en fruktansvärd huvudvärk, kan undra om det är tung luft ute idag... ?



Ja ja, det tillhör väl det också, ska väl antagligen inte alltid vara lätt att vara gravid :)

Men som sagt..

Kommer vara 100% värt det sen när vår lilla pojk är ute :)










Min älskade sambo när han var ett litet barn :) SÅ SÖT!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Georgsson - 26 april 2012 21:31

Funderar på om jag har sammandragningar / förvärkar .. har en värk äver hela magen i alla fall. Gör inte speciellt ont, men är lite obehagligt.. lite kramp aktigt eller hur man ska förklara det. Annars har min dag vart bra, inte kräkts något i al...

Av Josefine Georgsson - 24 april 2012 19:52

    Idag va jag på MVC 08.30 för min första mätning. Gick väldigt bra! Först tog hon blodtryck och nål i armen.. Alla värdena va bra! :) Har även gått upp till 58.5 kg nu, och vägde 56.6 när jag skrev in mig.. så har alltså gått upp dryga 2...

Av Josefine Georgsson - 22 april 2012 11:06


    Hej och Välkommen vecka 25      Idag kliver jag in i vecka 25, ( 24+0 )  Startat min dag med en.. eller ja.. TVÅ skålar filmjölk + cornflakes med socker ovanpå. Helt okej frukost för mig.   Inte sovit nå speciellt vidare idag/na...

Av Josefine Georgsson - 21 april 2012 19:31

... - Vi kommer bli 5 st i vår familj                   Min sambo, blivande pappa, Stefan Forslund                                           Grålle, han är en Grå Jako papegoja! ...

Av Josefine Georgsson - 18 april 2012 21:37


Japp, idag är det "lill lördag" och jag och min älskling har suttit barnvakt åt Thelma en stund, då hennes mor skulle på utvecklingssamtal på dagis! Som tack för att vi satt barnvakt kom hon tillbaka med pizza och dricka, och det hade man kanske gj...

Presentation


Josefine heter jag och är 19 år gammal.
Väntar en son tillsammans med min sambo Stefan, och bor ca.3 mil utanför staden Borås.
På denna blogg tänkte jag skriva om min tid under graviditeten, och även lägga upp bilder.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards