Josefine Georgsson

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Josefine Georgsson - 10 april 2012 20:56

Idag är jag 22 veckor och 2 dagar gången, alltså i graviditets vecka 23.

Vår lilla son där inne verkar vara ett tiktigt litet energi-knytte!

Varje liten spark, buff eller rörelse han gör så blir man bara så lycklig.

Tanken av att jag har ett barn i magen tillsammans med den jag vill tillbringa resten av mitt liv med är helt sjukt, både lite läskigt och ofattbart, (på ett positivt sätt).


Tiden hittills har gått läskgt fort, trots än att jag har mått riktigt kasst fram tills v18 ungefär.

Kräkas var min vardag, att varken kunna äta eller dricka något blev en vana!

Som tur va mådde den lille pojken i magen riktigt bra, trots än att hans blivande mamma inte gjorde det.

Detta är en väldigt lång historia angående mitt mående, så det får bli ett eget inlägg senare!



Idag:


Tisdagen har spenderats med vännen Ulle näst intill hela dagen, tillsammans med hennes dotter Thelma.

Mått relativt bra idag, dock spytt en gång!

Nu sitt/ligger jag i sängen tillsammans med min sambo, som dock precis gick iväg för att titta på Erik & Mackan!

Funderar även på att åka ner till Ulle en sväng, i brist på annat annat o göra! :)


Bilden är från igår ( 22+1 )  KLICKA PÅ BILDEN, FÖR STÖRRE BILD!

    

Presentation


Josefine heter jag och är 19 år gammal.
Väntar en son tillsammans med min sambo Stefan, och bor ca.3 mil utanför staden Borås.
På denna blogg tänkte jag skriva om min tid under graviditeten, och även lägga upp bilder.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards